wtorek, 30 sierpnia 2016

white #ootd



Siemka! 
Przez to ,że nie było mnie w weekend w domu są pewne opóznienia ,jeśli chodzi o posty.. Jestem taką gapą ,że zapomniałam wziąć zdjęc ze sobą.. Bo gdybym wzięła je ze sobą post pojawił by się już w sobote.. Coś się u mnie zmieniało,znowu.. Nie pije kawy już 7 dni :o Sama w to nie wierzę, bo ostatnio nawet wam pisałam, że mój poranek zawsze zaczynam od kawy.. Po prostu robię sobie przerwę od picia kawy i tyle :) Ostatnio ogólnie sporo się u mnie dzieję.. A co najgorsze już za 2 dni szkoła :( Te wakacje zleciały tak szybko, że sama nie wiem kiedy.. A wy jak tam? Jak wasze samopoczucie? :) Powiem szczerze ,że tak się wkurzałam dzisiaj z tymi zdjęciami, bo nie które nie chciały mi się z lapka na telefon wysłać i kompletnie nie wiem czemu.. ;/ Także nie będzie niestety wszystkich zdjęć.. Jeśli ktoś wie czemu mi się nie chcą wysyłać to piszcie.. Co do stylizacji to rozpisywać się nie będę :) Pierwszy raz zobaczycie mnie w spiętych włosach :D Widzimy się w komentarzach ,buziaki! :* 








poniedziałek, 22 sierpnia 2016

22.08.2016



Cześć!
Już dobiega koniec wakacji.. Strasznie szybko zleciały mi te wakacje.. Teraz zacznie się szkoła i obowiązki związane z nią.. Myślę, że nie tylko mi nie chcę się wracać do szkoły :( Ale na razie trzeba się cieszyć jeszcze tymi ostatnimi dniami wakacji! I wykorzystać je jak najlepiej :) Planuję jeszcze dodać dwa posty do końca sierpnia. Jak się zacznie szkoła to posty już niestety nie będą co tydzień, bo nie dam rady.. Postaram się, aby dodawać posty co dwa tygodnie. O wszystkim będę informowała na snapie także Ci którzy mnie nie mają to zapraszam --> wikablog . Dzisiaj jest dla mnie wyjątkowy dzień ponieważ bliska mi osoba ma dzisiaj urodzinki :) Poznałam osobę dla której jestem w stanie zrobić wiele! Przyjazn jest dla mnie najważniejsza a dla was? Pisze to, bo chce się z wam dzielić wszystkim :) tego bloga traktuję przede wszystkim jako taki mój pamiętnik myślę, że wiecie o co mi chodzi ;) Dlatego tutaj jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego skarbie z okazji urodzinek! ♥ Nie długo poznacie osobę o której dzisiaj trochę napisałam :)  Widzimy się w komentarzach jak zawsze :* Miłego wieczoru kochani buziaki ♥








sobota, 6 sierpnia 2016

zmiany #nasportowo




Siemka! :) 
Co tam u was? U mnie nie jest do końca za dobrze, ale daje radę. Najważniejsze jest to,żeby się nie poddawać. W moim życiu przyszedł czas na pewne zmiany.. I chce ich dokonać. Chcę zakończyć pewien "dział" w swoim życiu i zacząć nowy. Myślę, że rozumiecie o co mi tutaj chodzi.. Po prostu czuję,że taka zmiana jest mi potrzebna.. Wydaje mi się,że w życiu każdego człowieka jest czasem potrzebna zmiana nawet jakaś mała.. Jak jest mi zle, mam gorszy dzień to ćwiczę i wiecie że mi to pomaga? Dlatego ostatnio pierwsze co wstaje pije kawkę i ćwiczę. Od razu dzień staje się o wiele lepszy! Może dla nie których to być dziwne, ale na prawdę tak jest. Chce wam przekazać,że warto kurde zmienić coś,żeby czuć się lepiej. Przecież o to chodzi,żeby robić wszystko to co sprawia,że czujemy się szczęśliwe, spełnione. Ja właśnie czuję się szczęśliwa ćwicząc. Chociaż od momentu kiedy wyjechałam do Hiszpanii zaniedbałam ćwiczenia- przyznaję. Ale wszystko nadrabiam teraz z podwójną siłą.. Dlaczego wam to piszę? Bo jeszcze nie dawno myślałam,że tak musi być..,że żadna zmiana nie sprawi abym była szczęśliwa. Gówno prawda! (przepraszam za wyrażenie) Każda zmiana sprawia,że jesteśmy bardziej szczęśliwe np. pójście do fryzjera i podcięcie włosów serio! Taki miałam krótki przekaz prosto z serducha dla was. Co do stylizacji to luzna sportowa i właśnie w takich czuję się najlepiej jak już wiecie ;) Standardowo widzimy się w komentarzach ,buziaki! :* 









PS. dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie bardzo ważny,bo widzę,że ktoś docenia moją pracę ♥