niedziela, 28 lutego 2016

WIARA W SIEBIE

Hej! Wiem,że dawno mnie tutaj nie było z żadną stylizacją,ale jestem! Nie było mnie, ponieważ pogoda była do kitu niestety ;/ To nie jest tak,że nie chce mi się chodzić na zdjęcia,bo tak nie jest! Uwielbiam chodzić na sesję,lubię pozować przed obiektywem w szczególności,gdy moim fotografem jest moja przyjaciółka Weronika. Już za trzy dni mam zaliczenie,bo nie wiem czy wiecie czy nie,ale muszę zaliczyć pierwsze półrocze z polskiego.. Powiem wam,że strasznie się boję,ale wiem jedno,że się nie poddam! W życiu zawsze trzeba walczyć o swoje. Trzeba znać swoją wartość. Jest ciężko nawet bardzo,ale cóż nie zawsze będzie łatwo. W ostatnim czasie zrozumiałam na prawdę dużo rzeczy i jestem inna-lepsza. Zaczęłam wierzyć w siebie z czym zawsze miałam duży problem.. Wiem kto jest moim przyjacielem,a kto wrogiem. Wiem kto chce dla mnie dobrze, a kto zle. Uświadomiłam sobie,że za dużo swojego czasu poświęciłam pewnym osobom. Człowiek uczy się na błędach prawda? Nikt nie jest idealny,każdy popełnia błędy.. Nie ważne co było kiedyś,ważne co jest teraz! Po co wracać do przeszłości? I tak nie cofniemy czasu,choćbyśmy bardzo chcieli.. Żyjmy tym co jest tu i teraz i nie patrzmy w tył. Nie myślałam,że aż tak się rozpiszę,ale chciałam się z wami podzielić tym co myślę,czuję.. 










Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na mojego snapa : wikablog .
Mój instagram : victoria__official_

Do następnego kochani! ♥
__________________________________________________________________________
♥dziękuję wam za każdy komentarz!
♥dziękuję za każdą szczerą obserwację!
♥dziękuję za to,że jesteście tu ze mną!

59 komentarzy:

  1. właśnie po zdjeciach widać ze lubisz pozować, ja np sie do tego kompletnie nie nadaje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja :D Trzymam kciuki aby Ci się udało zaliczyć polski i abyś dalej wierzyła w siebie!
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Piękna jesteś. Zapraszam na mojego bloga oraz zachęcam do wspólnej obserwacji.Jeśli zaczniesz daj znać ,ja zawsze się odwdzięczam :) Pozdrawiam :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piekna, ciekawe zdjecia :)
    Napewno wpadne tu jeszcze nie jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog! i fajna sesja, bardzo mi się podoba :) zapraszam rowniezdo mnie ;)

    www.just-my-wayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spodnie i buty. Lubię takie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i w ogóle jesteś bardzo ładna :)
    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju ! Super post i mega zdjęcia
    zapraszam do mnie, obserwuje http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś piękna ;) I nie tylko dlatego, że pięknie wyszłaś na zdjęciach, lecz dlatego, że pięknie piszesz i pięknie myślisz ;) Bardzo dobry post, motywujący. Nie ma sensu wracać do przeszłości, bo to destrukcyjne. Cieszmy się chwilą, niech trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak jest mi cholernie miło czytając taki komentarz! Dziękuję ♥♥

      Usuń
  11. powodzenia na zaliczeniu! :)
    świetnie wyglądasz. jeśli twoje spodnie są h&m to jest bardzo prawdopodobne, że mamy ten sam model :D mam je nawet w ostatniej notce, więc możesz zerknąć :D
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam spodnie z Pull&Bear :) Bardzo ci dziękuję :)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Wiara w sobie to początek sukcesu ! Trzymam kciuki napewno super ci pójdzie na zaliczeniu <3 I nigdy nie trać tej wiary <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powiało wiosną :) zapraszam do siebie
    eveliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. najgorsze co możesz zrobić to się poddać, więc trzymam kciuki, żebyś zdała :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :) Już chyba kiedyś u ciebie byłam :) Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo śliczna. Masz bardzo fajny styl i dodatkowo bardzo ładnie prowadzisz bloga. Zapraszam do siebie i życzę na szczery komentarz oraz obserwację, tak jak zrobiłam to ja:
    http://thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjecia 😍 Bardzo mi się podoba ten post , ja też nie lubię takiej pogody , ponurego nieba i zimnego wiatru :/
    Pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia!
    Tak trzymaj nie poddawaj się :D
    Ja zaczęłam pracować nad zmianą swojego charakteru i można powiedzieć. Brawo. Jestem z siebie dumna :D



    Zapraszam! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też jestem z ciebie dumna,oby tak dalej! :)
      Buziaki :*

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia z tej sesji:)
    Trzymam kciuki abys zliczyła polski:)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia :) świetne zdjęcia ;) tematyka jak najbardziej na tak :)
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sesja, jak mi ma ktoś robić zdjęcia to czuję się jakoś "dziko" jedynie sama mogę sobie coś przeciętnego stworzyć, ale przy tym jest bardzo dużo pracy. Wpis równie dobry jak zdjęcia. Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś śliczna dziewczyną ! Masz super-zgrabne nogi :) Ważne, jest to żeby znać własną wartość, a kto jest przyjacielem zwykle okazuję się przy ciężkich sytuacjach i po odpowiednim czasie :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękna sesja fotograficzna :)

    Zapraszam na nowy post oraz kolejne fotografie :)
    http://fotopola.blogspot.com/2016/03/w-nowym-tygodniu-kolejny-tydzien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są cudowne! Oczywiście obserwuję Twojego bloga, ponieważ jest bardzo inspirujący!
    Karolina

    Być może mój blog Ci się spodoba ♡
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladna sylizacja i fajne zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz idealną twarz do zdjęć ;p
    Oczywiście stylizacja super ;p
    Ale więcej uśmiechu dziewczyno !
    Obserwuję . I zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku strasznie mi miło! :)
      Dziękuję ci bardzo za te słowa ♥

      Usuń
  28. Wiara jest bardzo ważna, gdyż skoro nie wierzymy w siebie to jakim cudem ma się coś nam udać. Wiadomo możemy zwątpić, ale nie możemy przestać wierzyć!
    Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia <3
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń