wtorek, 12 lipca 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Hej wszystkim!
Myślałam, że odezwę się do was dopiero jak wrócę z wakacji,a jednak... Zostałam nominowana przez : http://daylightnatka.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html . Dzięki niej odzywam się do was,kto się cieszy? :D Odzywając się tutaj, chciałabym was zaprosić na mojego snapa : wikablog! Już za 2 dni wyjeżdżam do Hiszpanii,także będzie mnóstwo snapów,kto jest zainteresowany to zapraszać :) A teraz już przechodzę do odpowiadania na pytania :) Ps. Życzę wam kochani udanych wakacji! ♥


 1. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?

Zawsze chciałam odwiedzić przede wszystkim Hiszpanię i właśnie za 2 dni tam będę :)

2. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga?

Parę miesięcy myślałam nad założeniem bloga,ale coś mnie blokowało.. A może też bałam się, że nikomu się nie spodoba to co robię.. Nadszedł dzień gdzie powiedziałam ,że mam wszystko w dupie i założyłam bloga! I nigdy nie będę żałowała tej decyzji :) Bo na prawdę bardzo lubię to co robię z dnia na dzień co raz bardziej.
3. Skąd pomysł na taką nazwę bloga? Uzasadnij.
Hm.. Moja przyjaciółka często mówiła do mnie wiczka i pózniej większość moich znajomych tak do mnie mówiło, więc stwierdziłam, że dam właśnie taką nazwę mojego bloga .
4 .Twoja ostatnio przeczytana książka? Polecasz ? Uzasadnij.

Szczerze? To ostatnio czytałam 50 twarzy greya ,ale to było z rok temu jakoś.. Ale polecam osobiście! Chociaż wiem,że nie każdemu przypadnie go gustu ta książka,ale mnie się bardzo podoba. 

5 .Wolisz obuwie na wysokim czy na płaskim?

Na płaskim.
6. Co daje Ci radość?

Radość sprawia mi chodzenie na zdjęcia i wstawianie nowych postów dla was.

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?

To zabrzmi bardzo banalnie i chyba każdy o tym marzy.. Chciałabym być po prostu szczęśliwa.. A takie marzenie ,które jest do spełnienia to mieć grupkę obserwatorów na blogu, którzy zawsze będą mnie wspierać. 

8. Czego nigdy w życiu byś nie zjadła i dlaczego?

Ślimaka,kraba i inne zwierzęta, które są jadalne! Dlaczego? Bo to jest dla mnie ohydne.. Jak można jeść zwierzę ,które kiedyś żyło.. 

9. Co byś w sobie zmieniła, gdybyś mogła?

Należę do osób bardzo wstydliwych i chciałabym być bardziej otwarta, śmiała.. Staram się pracować nad tym,ale ciężko mi to idzie..

10. Bez czego nie wybierasz się na wakacje?

Telefon to podstawa,ale to wiadomo! Power bank ,słuchawki,pieniądze,ubrania,kosmetyki,ubrania i chyba tyle. 

11. Jaki jest najlepszy film, jaki do tej pory obejrzałaś? 

Jest serio dużo takich filmów i z góry mówię,że ja tylko oglądam komedie romantyczne :D 50 twarzy greya, Twój na zawsze , miłość i inne używki,siostry. Jak na razie tyle mi przyszło do głowy,ale tych filmów jest sporo dosyć..

Wiem,że powinnam nominować 11 osób,ale nie będę nominować tyle osób..
1. JULKA :  
http://juliaciesielskablog.blogspot.com/
2. OLA : http://olusiek-blog.blogspot.com/
3. Nicola : http://nicole-500.blogspot.com/

Ja nominuję tylko 3 osoby i chcę abyście odpowiedziały na te same pytania co ja wyżej :)
Buziaki xx 

2 komentarze: