środa, 23 sierpnia 2017

Levis #ootd



Cześć! 
Po długim czasie mogę powiedzieć, że u mnie jest na prawdę dobrze pomijając jakieś drobnostki, ale przecież nigdy idealnie nie będzie :D Jestem szczęśliwa, bo mam przy sobie osobę dzięki której moje życie nabrało sensu, dzięki której uśmiecham się codziennie. Rozpisywać na ten temat się nie chce jak na razie.. Co jeszcze u mnie? Zaczęłam pracę z czego jestem zadowolona, bo należę do osób niezależnych od kogoś. W życiu warto liczyć przede wszystkim tylko na siebie. Mam w planach konkretnie wziąć się za bloga, bo przez ostatni czas kiepsko tutaj.. W następnym poście planuje małą "niespodziankę" coś czego jeszcze nie było i mam nadzieję, że to wyjdzie. Mam na prawdę dobrą motywację do działania także myślę, że niebawem będzie więcej postów niż do tej pory. Oczywiście nie liczy się dla mnie ilość lecz jakoś, ale zależy mi na systematyczności, bo to jednak jest bardzo ważne. Przechodząc do zdjęć wykonywała mi je moja koleżanka i muszę przyznać, że jestem zadowolona z tych zdjęć. Stylóweczka codzienna bez kombinacji taka na "luzie" coś co lubię najbardziej. Mam jeszcze do Was pytanie. Jest ktoś tutaj co zajmuję się szablonami itp i chciałby mi pomóc? Jeśli tak piszcie w komentarzu lub na moim instagramie @__wiktoriaa__ :) Z góry bardzo dziękuje. Widzimy się w komentarzach, do zobaczenia :* 










______________________________________________________
<3 dziękuje za każdy komentarz i za każdą obserwację <3

18 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja ♥️ Uwielbiam bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialam keidys kupic ta bluzke, a potem w sklepie mowie do siebie "a na co mi taki zwykly t-shirt" ;)))). Ale teraz jak patrze na te zdjecia to widze jednak, ze fajnie ona wyglada :)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby "zwykły t-shirt" ale ma coś w sobie ;) Polecam kupić :)

      Usuń
  3. Właśnie na tą koszulkę "poluję". Nie wiem co w niej jest takiego super, ale muszę ją mieć! Super zdjęcia :) I muszę przyznać, że bardzo fajnie napisany post. Tak na luzie :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.oliwiablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę pewien klimat na tych zdjęciach. Koszulka zdecydowanie podbija moje serduszko!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  5. Te t-shirty robią furorę, fajnie je polaczylas z tą kratą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie ;) Bluzka mi się mega podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja! ploanuję zakup tej koszulki :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja podoba mi się ale wymieniła bym tylko torebke :)

    OdpowiedzUsuń