poniedziałek, 30 listopada 2015

Recenzja

Siemaneczko :)
Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu pojawi się recenzja kosmetyków przeze mnie sprawdzonych i które mogę Wam polecić :)

1. Podkład z Maybelline nr.18 Natural Rose

Tego pokładu używam 2 lata cały czas I jestem z niego bardzo zadowolona . Ma świetne krycie I za to go cenie . Bardzo długo utrzymuje się na twarzy . Nie robi efektu 'maski'. Mnie się utrzymuje około 8 godzin bez żadnych poprawek. Także mogę go Wam polecić. 

2. Pędzel do podkładu z Maybelline 
Tego pędzla używam dosyć krótko ale bardzo fajnie rozprowadza nam pokład na buzi. Dostałam go wraz z kupnem fluidu powyżej .

3. Cienie z Catrise do powiek 

Cienie przez cały dzień utrzymują się na powiekach bez poprawek.  Są bardzo na pigmentowane. Wszystkich już używałam oprócz ostatniego od prawej strony,ponieważ jest taki bordowy i świecący i raczej z niego skorzystam na jakieś imprezy. Tej palety używam ponad dwa miesiące i na prawdę jestem z niej bardzo zadowolona. 

3. Pomadka w kretce z Golden Rose nr 10 

Używam jej bardzo często, a w sumie to od miesiąca mam ją prawie codziennie na ustach. Nie wierzyłam, że szminka może utrzymywać się tyle na ustach, ale przekonałam się o tym i jestem mile zaskoczona. Ma dobrą pigmentacje, dlatego utrzymuje się bez problemu przez cały dzień na ustach. Jest duży wybór kolorów także tylko na plus. Myślę, że każdy dobierze jakiś kolor dla siebie .


Dzisiaj taki krótki post,ale mam nadzieje, że Wam się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz