wtorek, 22 grudnia 2015

NOWY FOTOGRAF


https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI


Hej! :*
Ale ten czas szybko zleciał.. Już za dwa dni święta :o
Bardzo się cieszę z tego powodu,że w końcu jest wolne od szkoły i będę mogła odpocząć. Nie zamierzam nikogo oszukiwać tutaj,więc nie będę się rozpisywała na temat świąt,ponieważ nie przepadam za nimi i tyle..

Ostatnio w moim życiu panował straszny chaos. Ze względu na szkołę i na przygotowania do świąt wiecie porządki,ubranie choinki itp.
Ale najlepsze jest to,że mam nowego fotografa! :)
I nareszcie moje zdjęcia nie są robione telefonem :D
Jestem zadowolona ze zdjęć,ale powiem wam,że było mega ciężko ze względu na to jaki był wiatr, nie dało się za bardzo pozować..
Ale dałam radę jakoś chyba nie? :)





Kochani przede wszystkim chcę wam życzyć Wesołych i spokojnych Świąt i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku! :*                                                                                             



Buziaczki xx

6 komentarzy:

  1. Też nie za bardzo przepadam za świętami, ale postarałam się zmienić nastawienie i myślę, że w tym roku jakoś bardziej się nimi cieszyłam ;)
    Co do zdjęć, to bardzo ładne, ale myślę, że powinny być ciut większe.

    Zapraszam do mnie:
    yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia już są większe i mam nadzieję,że teraz jest już dobrze :)

      Usuń
  2. Zdjęcia bardzo dobre, śliczny płaszczyk ale mogły by być większe


    http://bykocur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, ale szkoda, że takie malutkie :)

    OdpowiedzUsuń