niedziela, 4 marca 2018

powrót + niespodzianka



Cześć Wam! Wróciłam po długiej przerwie i tak wiem znowu.. Muszę Wam powiedzieć, że nie jest łatwo, bo całymi dniami nie ma mnie w domu, bo pracuje. A jak przychodzi weekend staram się odsypiać jak oczywiście nie idę do pracy, a więc dlatego mnie tutaj nie ma. Ostatnio jakoś bardziej skupiłam się na instagramie. Spokojnie z bloga nigdy nie zrezygnuje i mówiłam to 1000 razy i słowa dotrzymam. To miejsce zawsze będzie moją odskocznią od codzienności. A co u Was? Mam nadzieję, że dobrze wszystko. Powiem szczerze ,że będąc dzisiaj na zdjęciach po dość długiej przerwie sprawiło mi wiele przyjemności już zapomniałam jakie to uczucie stać przed obiektywem. Na prawdę bardzo mi tego brakowało.. Kochani pewnie zastanawiacie się dlaczego w tytule posta napisałam "niespodzianka"? A mianowicie wraz z firmąhttps://swagshoponline.pl/ przygotowaliśmy dla Was rabat -10% na cały asortyment z hasłem: DZIENKOBIET ! Rabat ważny do 8 marca. Bluza, którą mam na sobie jest właśnie z ich sklepu. Mam wiele ciuchów z ich strony i jestem z nich strasznie zadowolona. Jakość ciuchów jest serio świetna. Mają bardzo duży wybór i nie tylko ubrania! Zachęcam zajrzeć do ich sklepu, bo warto. Napisze Wam to co powiedziałam dzisiaj na snapie. Nie poleciłabym nigdy nikomu czegoś co jest kijowe i nie warte polecenia. Jak Wam się podoba moja niespodzianka? ;) Kto skorzysta z rabatu? :)
Miłego wieczorku kochani :*



















Bluzahttps://swagshoponline.pl/

_____________________________________________________________________

Dziękuje za każdy komentarz ,który jest dla mnie ogromną motywacją



6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twoja kurteczka. I masz śliczne brwi. Generalnie cała stylizacja sztoss. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj spowrotem w śród blogerów. Gdybym miał konto bankowe to bym wykupił swojej dziewczynie pół asortymentu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz prześlicznie ! <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń