poniedziałek, 12 marca 2018

#haul kosmetyczny

Cześć! Widzimy się szybciej niż myślałam.. Kochani dzisiaj w nieco innej postaci post. A mianowicie przychodzę do was z haulem zakupowym ponieważ bardzo dawno tego nie było. Lubicie takie posty? Chcecie więcej? Piszcie mi w komentarzu. Ostatnio zauważyłam, że strasznie mały odzew tutaj z waszej strony i przyznam się iż to trochę mnie zniechęca. Zastanawiam się czym to jest spowodowane.. Może tym, że nie miałam dość długą przerwę i przez około 5 miesięcy mnie tu nie było, nie wiem.. Bardzo chciałabym, żeby stara aktywność wróciła albo i jeszcze lepsza :D Chodzenie na zdjęcia sprawia mi ogromną radość jak wiecie, ale jeszcze większą radość sprawia mi czytanie komentarzy.  Ja staram się z całych sił naprawić aktywność tutaj i moja przyjaciółka mi w tym pomaga i będzie pomagać. I zdradzę wam, że już szykuje nowy post. Myślę, że na chwilę obecną będą się pojawiać 2 posty w miesiącu, ale jak już zrobi się cieplej będzie ich o wiele więcej także wyczekujcie. Teraz kończę moje marudzenie kończę pić kawkę i zmykam do pracy, a was zapraszam do oglądania zdjęć. Miłego dnia ♥


Krem do rąk regenerujący od evree / Krem do rąk odżywczy od evree

Podkład Maybelline numer 18

Tusz do rzęs z Maybelline lash sensational

Eyeliner z eveline czarny

Płyn dwufazowy do demakijażu oczu z ziaja

Tusz do rzęs z wibo volume drama

Suchy szampon z batiste cherry

Oczyszczający żel węglowy z bielenda (oczyszcza,detoksykuje,matuje jaki zwęża pory)

Płyn micelarny z Garnier 

Rozświetlacz z wibo 

Peeling głęboko oczyszczający(eliminujący zaskórniki) od Under Twenty 



_______________________________________________________
Dziękuje za każdy komentarz, który jest ogromną motywacją

33 komentarze:

  1. Ta maskara jest świetna!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/03/paczka-niespodzianka-od-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki z bielendy są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka tu widzę z wibo rozświetlacz mam, moja ukochana wersja szamponu suchego, i ulubiony eyeliner :)
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz jest mega :) Eyelinera używam od 6 lat i jest nie zastąpiony :)

      Usuń
  4. Tusz do rzęs z wibo lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie to nowość ale jak na razie jest w porządku :)

      Usuń
  5. ciekawi mnie tusz i podkład z Maybelline :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże zakupy,ale na dobrą storne. Używam kilku produktów z twojej listy

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam prawie każdą rzecz z tych, które tutaj wymieniłaś. Najbardziej jestem zadowolona z tuszu do rzęs Vibo, za to płyn do demakijażu oczu z Ziaji okazał się totalną klapą, choć markę tę bardzo lubię. Za to płyn micelarny z garniera gorąco polecam!
    Pozdrawiam,
    Morning Lark

    ps. nie przejmuj się aktywnością! Może musisz częściej publikować posty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię haule kosmetyczne! Miałam ten podkład i płyn do demakijażu oczu. Bardzo je lubiłam!
    tuszu jestem ciekawa, ma wiele pozytywnych opinii!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremy do rąk są fenomenalne. Świetnie się u mnie sprawdzają. Z wymienionych przez ciebie produktów znam jeszcze tusz, był moim ulubieńcem przez parę miesięcy jednak ostatnio odstawiłam go na rzecz ukochanego max factora false lathes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię eyeliner od Eveline :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiły mnie kremiki z pierwszego zdjęcia i oczyszczający żel węglowy :)
    Na pewno zaopatrzę się w jakiś produkt.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. znam kilka z tych produktów i je naprawdę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam kilka tych rzeczy i polecam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  14. Parę rzeczy znam np. płyn micelarny Garnier albo podkład Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten tusz i podkład z Maybelline oraz suchy szampon z Batiste :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn micelarny z GARNIER do skóry wrażliwej to zdecydowanie mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetne zakupy. Sama posiadam niektóre z tych rzeczy i są super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. garnier różowy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie posty, więc mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    A co do samych produktów - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość tych rzeczy to moje hity, których codziennie używam. Bardzo lubię krem, liner i tusz do rzęs <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety krem do rąk od Evree wywołał u mnie reakcję alergiczną, za to podkład z Maybelline miałam i byłam zadowolona :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja właśnie bardzo libię krem do rąk Evree oraz wszystkie maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń