poniedziałek, 16 kwietnia 2018

04/2018


Hej! Nareszcie mamy długo wyczekiwane słoneczko, na które pewnie większość z Was czekało tak jak ja. Na prawdę pogoda ma duży wpływ na samopoczucie człowieka.. Tak piękną pogodę trzeba wykorzystywać jak najlepiej. Zawsze jak pojawia się słońce dostaje takie kopa do działania haha. Też tak macie? Od jakiegoś czasu bardzo skupiłam się na moim instagramie. Chce dodawać tam zdjęcia dość często, a nie tak jak kiedyś jedno/dwa w miesiącu :D Na razie wychodzi mi to dobrze bym powiedziała. Tutaj też mnie nie zabraknie kochani. Mój chłopak nauczył się robić zdjęcia, więc kiedy moja przyjaciółka nie będzie miała czasu to on jest zawsze chętny do pomocy.  Cieszę się z tego, że moje życie zupełnie się zmieniło i, że poznałam chłopaka z którym jestem bardzo szczęśliwa i którego kocham ponad wszystko. Myślę, że kiedyś go zobaczycie tutaj u mnie na blogu. Kochani ostatnio zaczęłam przygodę z makijażem tzn uczę się sama w domu, efekty możecie zobaczyć na moim instastories. Planuje też zapisać się na jakieś szkolenie w tym kierunku, bo na prawdę podoba mi się to. A w życiu trzeba się rozwijać, a nie stać w miejscu. Warto robić to co się lubi i sprawia nam ogromną radość. Życzę Wam miłego wieczorku i zapraszam Was do oglądania zdjęć, a ja uciekam zrobić sobie kawkę i widzimy się w komentarzach. Buziaki xx







17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie http://zakrecona-blondynka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszula
    Www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i super post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :)
    masz śliczną kurteczkę :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia i życzę Ci, żebyś miała te szkolenie. Każdy powinien się kształcić w tym co lubi. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ! podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała bluzka, pasuje akurat kolorem do Twoich oczu ;)

    Blog ZOIO moda

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie bluzki-koszule, ślicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia:) koszula przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow cudownie wyglądasz ta koszula w paski skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. A twoje oczy cudaaa.
    Obserwuje fajny blog.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylówka. Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega podoba mi się ta koszula :D

    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń